Jeugdvissen 't Schietertje Fijnaart

Dinsdag, 24 oktober 2017

Hallo,

Vissen is heel leuk. Maar zoals je weet, is het ook best moeilijk om de juiste tuigjes te maken, of ga je vissen op voorntjes of grote brasems. Misschien krijg je zelfs wel een joekel van een boerenkarper aan je hengel en wat dan. Welk voer en aas heb je daar voor nodig. En kies je een stekje bij de rietkraag of ga je aan een mooie slootkant zitten.
Kortom er is heel veel te leren en te ontdekken. En onze hengelsportvereniging Het Schietertje wil je graag hierbij helpen.
Daarom is er een eerste bijeenkomst op zondagmorgen 12 november a.s. Van 11.00 tot 12.00 uur. Speciaal voor jullie. Je kunt hier vragen stellen en samen kunnen we kijken hoe we volgend jaar misschien enkele keren bij elkaar kunnen komen om bijvoorbeeld voer te maken of een tuigje of welke vis of waterplant kom je tegen. Misschien zelfs een aantal viswedstrijdjes aan de waterkant houden met elkaar. Misschien hebben jullie goede idee├źn, wat je graag wilt.
Je bent hiervoor uitgenodigd en uiteraard mag je iemand meebrengen. Je visvriendje, je pa, je buurjongen. Hoe meer hoe leuker.
We zien je graag op zondagmorgen 12 november a.s. in De Graanbeurs aan de Kadedijk in Fijnaart.

Namens het bestuur van Het Schietertje.