Jeugd Vispas >14

Je wilt gaan vissen, leuk!

Goed plan, maar vergeet je vergunning niet mee te nemen! Hieronder lees je wat je nodig hebt en hoe je 'm
kunt bestellen. Klik op de juiste knop:

.

Ik was op 1 januari dit jaar 13 jaar of jonger

• Ik vis alleen met iemand mee die wel een VISpas heeft, en doe dat met maximaal één hengel.

Goed nieuws! jij hebt dit jaar geen eigen document nodig. Veel plezier aan de waterkant!

• Ik vis ook wel eens met anderen of alleen of met meer dan één hengel

Jij hebt de JeugdVISpas nodig. Deze is vaak een stuk goedkoper dan de VISpas. Deze krijg je automatisch
als je lid wordt van een hengelsportvereniging. Bestel 'm direct eenvoudig online via www.vispas.nl en
je kunt meteen naar de waterkant!

Ik was op 1 januari dit jaar 14 jaar of ouder

Als je op 1 januari van dit jaar 14 jaar of ouder was, dan heb je dit jaar een VISpas nodig. Hiermee mag je in ongeveer 90% van het water in Nederland vissen en het is meteen het bewijs van lidmaatschap van je vereniging. Bestel de VISpas direct online, hiermee kun je meteen naar de waterkant:

Klik hier om direct online een VISpas te bestellen.

Kleine VISpas: iets voor jou?

Vis je maar met één hengel, met een beperkt aantal aassoorten en in een beperkt aantal wateren? En vis je ook niet op roofvis of 's nachts? Dan is de Kleine VISpas misschien iets voor jou.

Met de Kleine VISpas mag je maar op een beperkt aantal wateren vissen. Waar precies, dat kun je exact op kaart zien op www.visplanner.nl en kijk of de wateren waar jij wilt vissen erbij staan.

Bestel de Kleine VISpas online