Jeugd Het Schietertje, vislessen goede opkomst

Zaterdag, 29 juni 2019

De K.E.H.S.V.Het Schietertje uit Fijnaart kende vrijdagavond een grote opkomst bij de eerste visles aan het water. De jeugd was heel enthousiast en vergezeld door de nodige ouders werden de vissen gevangen. Optuigen, aas, peilen, voeren alles kwam weer voorbij.
De jeugdcommissie was blij, dat er zoveel belangstelling was. Prachtig weer, goede stemming en een visje vangen. In totaal kwamen er 14 jeugdleden en er kwamen tijdens de sessie ook nog eens 2 nieuwe leden zich aanmelden. Na de vislessen op de basisscholen enkele weken terug, waar ook heel enthousiasme was, zie je het aantal jeugdleden bij Het Schietertje verder toenemen. De komende 5 weken vindt iedere vrijdagavond van 18.30 tot 20.00 uur een visles plaats. Vlakbij De Parel.