Toon van Est wint 3e binnenwater wedstrijd

Maandag, 16 september 2019

Door omstandigheden heb ik vandaag pas de uitslag van de 3e binnenwater wedstrijd op onze website kunnen plaats, waarvoor onze excuses.

Door lichamelijke ongemakken was Toon van Est even niet in staat om deel te nemen aan onze viswedstrijden.
Nu het gelukkig weer beter met hem gaat heeft hij zijn favoriete hobby weer op kunnen pakken en niet zonder succes.

Met 13,12 meter was hij de 3e wedstrijd weer oppermachtig en werd 1e in de vakken 4, 5 en 6.
De nummer 2 in deze wedstrijd, Leen Hartvelt, wist 4,18 meter aan de haak te slaan en was hiermee de beste van de vakken 1,2 en 3.
Jeugdlid Robin van de Weerd werd 9.98 meter fraai derde en klimt in het tussenklassement van de 7e naar de 4e plaats.

Gerard Meeuwisse wist ook deze wedstrijd weer de grootste vis te vangen een brasem van 58 cm en kwam 2 cm te kort om zijn beste kanjer, een brasem van 59 cm, te overtreffen.

De volgende wedstrijd zal gehouden worden op zondag 22 september a.s.

Uitslag/tussenstand