Eerste 2 Winkle Picker wedstrijden afgelast

Dinsdag, 27 april 2021

Beste wedstrijdvissers,

Inmiddels is het duidelijk geworden, dat we nog geen viswedstrijden mogen houden.
Volgens het laatste schrijven omtrent Corona-maatregelen van Sportvisserij Zuidwest Nederland kunnen we in ieder geval tot en met 11 mei niets op wedstrijdgebied ondernemen.
SZWN heeft ook haar eigen Federatieve kampioenschappen en selectiewedstrijden in mei geannuleerd.
Er wordt nog wel gekeken of er alternatieve data te vinden zijn.
Dit houdt voor onze wedstrijdvissers in, dat we in ieder geval de eerste 2 Winkle Picker wedstrijden moeten annuleren.

We zullen u voortdurend op de hoogte houden hoe e.e.a. zich verder zal ontwikkelen op wedstrijdgebied.

Het bestuur K.E.H.S.V. Het Schietertje<