Earth Day 2021

Donderdag, 29 april 2021

Na in de morgen met een aantal leden naar het fort Sabina Henrica te zijn geweest om het zwerfafval langs de waterkant op te ruimen, was in de middag de jeugd actief. Dit alles in het kader van "Earth Day". Ieder jaar op 22 april wordt wereldwijd een grote schoonmaakactie gehouden en worden vooral jongeren hierbij betrokken. Dit jaar heeft het Schietertje ook meegedaan in samenwerking met "Meer Moerdijk. Het werd een geslaagde dag, want er blijkt dus best heel veel zwerfvuil langs de waterkanten te liggen. Eigenlijk verassend veel.
Het Schietertje heeft de natuur hoog in het vaandel staan en het gaf dan ook een heel goed gevoel aan het einde van de dag. Met jeugdleden voorop heeft Het Schietertje uit Fijnaart haar steentje kunnen bijdragen aan een schone waterkant. Zie ook fotoalbum 2021