Geen Federatieve wedstrijden tot juli

Zaterdag, 29 mei 2021

Het Schietertje heeft al haar Federatieve wedstrijden voor de maand juni afgelast. Geheel overeenkomstig het besluit van Sportvisserij Nederland.

Dit besluit is gebaseerd op overleg met NOC*NSF en de sportbonden, die hiermee aansluit aan de maatregelen van de Nederlandse overheid. De wedstrijd (hengelsport) tussen verenigingen voor volwassenen is in stap 3 nog niet vrijgegeven.

Zodra we meer weten over deze Federatieve wedstrijdsituatie zal het bestuur terugkomen op het vervolg van de wedstrijdkalender 2021.