Geert Frijters wint ook 2e Binnenwaterwedstrijd

Zondag, 27 juni 2021

Geert Frijters was vandaag door niemand bij te houden 15 dikke brasems bood hij ter weging aan. Met een gewicht van 19.325 gram bleef hij de ook sterke Jan Noordijk, die 17.075 gram had,  nog ruim voor. Bovendien pakte hij ook de grootste vis. Een brasem van maar liefst 62 cm.
Zij visten beiden in de fortgracht. Terwijl aan de Put-kant Jan de Rooij zich heer en meester toonde met 2.600 gram. Wel aanzienlijk kleinere vangsten aan deze kant, maar het was daarom nog spannender om een visje te vangen, Hij pakte een prachtige giebel en dat al in de eerste minuut van de wedstrijd.

De uitslag en stand na 2 wedstrijden,  zie onder.