Johan van Schoonhoven wint 3e Binnenwaterwedstrijd

Zondag, 4 juli 2021

Johan van Schoonhoven was deze wedstrijd onnavolgbaar met een totaalgewicht van 18.525 gram. Vanaf het begin van de wedstrijd pakte hij zijn vis in de fortgracht. En liet hiermee de concurrentie ver achter zich. Hoewel de vangsten zeer zeker goed waren, was hij deze keer een klasse apart. Jan Noordijk volgde hem op geruime afstand met 11.725 gram. Johan steeg gelijk naar de 4e plaats in het Algemeen Klassement Binnenwater 2021. Leen Hartvelt dreigde op een 0 af te stevenen aan de Putzijde.
Echter net voor het eindsignaal haakte hij een snoek, die blijkbaar zijn voerplek onveilig had gemaakt, van 80 cm en 3.750 gram en pakte zo alsnog de 2e plaats in de Put. Eerste werd hier Adrie Roks met 2 prachtige giebels met een totaalgewicht van 5.700 gram.

Voor de dag klassering en de tussenstand na 3 wedstrijden, waarvan de hoogste 2 tellen, zie hieronder: