Joop van Oorschot wint 4e Binnenwaterwedstrijd

Maandag, 6 september 2021

Joop van Oorschot gaf afgelopen zondag de concurrentie het nakijken. Hij was de enige die meer dan 10.000 gram liet wegen. Om precies te zijn 10.350 gram.  Fred Kwist viste ook een goede wedstrijd met 7.925 gram, en tenslotte pakte Martin Kannekens de derde dagklassering in de fortgracht met 6.875 gram. Joop had tevens de grootste, een brasem van 60 cm.
Aan de putzijde ging het er ook spannend aan toe, maar meer doordat het weer niet de vangsten liet zien, wat de gehele week bij het oefenen vanzelfsprekend leek. Leen Hartvelt wist uiteindelijk met 2.425 gram Toon van Est voor de blijven , die 2.050 gram ving.
De nummer drie werd Geert Frijters, die 1.700 gram liet noteren. In het Algemeen Klassement is hij de trotse en onbetwiste leider vanaf de eerste wedstrijd.