Ger Lips en Reinier Reijnders winnen overtuigend 2e koppelwedstrijd.

Maandag, 27 september 2021

Ger Lips en Reinier Reijnders wonnen op de Nieuwkoopse Plassen de 2e koppelwedstrijd met flinke voorsprong.  Een vangst van 16.575 gram was voor de rest van de deelnemers duidelijk te veel van het goede. Jan de Rooij en Rien Nuiten die nog enigszins konden volgen met 11.400 gram werden verdienstelijk tweede. Net voor de massa werden Piet Leest en Johan van Schoonhoven derde met 6.950 gram. De vangsten waren niet bijzonder goed op deze mooie visdag, maar de stemming was opperbest en iedereen keek alweer uit naar de volgende koppelwedstrijd hier. Maar dat zal pas in 2022 worden.

Zie ook foto album bij Menu. Nieuwkoopse Plassen koppelwedstrijd 2021