Harry Beck wint 2e Buitenwaterwedstrijd

Woensdag, 9 maart 2022

Harry Beck was aan het Caland kanaal de beste van de dag. In deze buitenwater wedstrijd waar weinig werd gevangen kwam hij samen met Ger Lips net boven de meter vis. Maar dat is een wedstrijd en weinig of veel er is altijd een winnaar.  Zij werden beiden eerste in hun vak. En in het Algemeen Klassement staat Peter Tak nog bovenaan, maar met een gelijk aantal punten als Harry Beck.
De top 4 zijn de kampioenen van de laatste jaren en het zal ongetwijfeld dit seizoen een heel spannend kampioenschap gaan worden. Ger Lips pakte een wijting van 25 cm en was de dag-kanjerkoning. Hij had in de vorige wedstrijd een wijting van 26 cm en stond al bovenaan. Er zijn nu 2 wedstrijden gevist, en 2 wedstrijden afgelast. Dit was een ingelaste wedstrijd evenals 3 april en dan zijn de Buitenwater wedstrijden weer geheel op schema. (Zie altijd voor het laatste wedstrijdnieuws de wedstrijdkalender op de website.)