Jo Verhagen wint 4e Buitenwaterwedstrijd

Vrijdag, 8 april 2022

De 4e wedstrijd was bijzonder spannend, want het ging om de laatste centimeters.
In vak 1 werd Jo Verhagen eerste , maar werd ook de dagwinnaar met 60 cm. In vak 2 werd het een gelijke stand tussen Jan den Besten en Harry Beck. Allebei 45 cm. En ook nog eens 2 vissen met dezelfde afmetingen. Kortom het werd een wedstrijd van weinig vangen, maar de punten tellen. Harry Beck gaat aan de leiding in het Algemeen Klassement, gevolgd door Addie Roks. Ger Lips blijft de leiding houden bij de kanjerkoning met een wijting van 26 cm.

Hieronder de uitslagen.
Zie voor alle overzichten Menu > Wedstrijd info > Buitenwater uitslagen 2022.
Verder zie ook het Foto album Buitenwater 2022.