Maarten Bom Nederlands Kampioen en plaats zich voor WK Kustvissen jeugd onder 21

Zaterdag, 23 april 2022

Maarten Bom , 19 jaar en lid van de Fijnaartse Hengelsportvereniging Het Schietertje is Nederlands Kampioen  Kustvissen Jeugd onder 21 geworden. In een wedstrijdprogramma van 4 dagen met 2 wedstrijden per dag liet hij iedereen achter zich.
Hij pakte in de laatste wedstrijd maar liefst 452 cm aan lengte in 2 uur tijd.

Maarten heeft een geweldige en ongelooflijke manier van inwerpen en behaalt afstanden van zelfs 245 meter.

Door dit fantastische resultaat plaatst hij zich direct voor het Wereldkampioenschap Kustvissen jeugd onder 21.
Het Wereldkampioenschap wordt gehouden  van 21 april tot en met 30 april a.s. in La Tremblade net boven Bordeaux Frankrijk.