Peter Tak bij eerste Winkle Picker wedstrijd veruit de beste.

Maandag, 25 april 2022

Peter Tak wist een heel sterke wedstrijd te vissen. Dit gebeurde bij de eerste Winkle Picker wedstrijd 2022.
Daar waar iedereen dacht dat er geen vis te vangen zou zijn, deed hij precies het tegenovergestelde.
Het leverde hem 17.225 gram op. Grote brasems en windes. Hij werd tevens de kanjerkoning van de dag met een brasem van 60 cm.
Piet Leest viste ook een heel sterke wedstrijd en liet 6.525 gram meten in het andere vak.
De wedstrijd werd gevist aan het Wilhelminakanaal. Zie verder totaal uitslag hieronder.