Pedro Verstraten wint tweede Winkle Pickerwedstrijd

Dinsdag, 3 mei 2022

Pedro Verstraten wist in de tweede Winkle Picker wedstrijd de winnaar van vorige week Peter Tak achter hem te laten en werd dagwinnaar. In het Algemeen Klassement steeg hij naar de vierde plaats. Peter Tak behield de eerste plaats, maar Adrie Roks die het andere vak wist te winnen volgt hem zeer kort op de hielen. Beiden hebben nu hetzelfde aantal klassementspunten. Namelijk 99.
Peter Tak verbeterde zijn eigen kanjerkoningpositie met 1 cm, door een brasem van 61 cm te vangen.
De derde wedstrijd vindt plaats aan Numansdorp. Zie voor meer informatie op de website Menu > Wedstrijd informatie > Winkle Picker wedstrijdparcoursen.