Peter Tak sluit aan bij koppositie door winnen tweede Binnenwaterwedstrijd.

Maandag, 27 juni 2022

27 juni 2022
2e Binnenwaterwaterwedstrijd

De tweede Binnenwaterwedstrijd was weer enorm spannend. Zowel in vak 1 (fortkant) als vak 2 (putkant)
waren de vangsten dusdanig , dat de eerste 5 per vak vrij kort op elkaar eindigden. Slechts 1 vis was vaak voldoende om van de 5e naar de 1e plaats te gaan. Maar andersom dus ook.
Jan Noordijk steekt al vroeg in het seizoen in een scherpe vorm en liet wederom de concurrentie zijn vishielen zien.
In het andere vak liet  Peter Tak zich zien. Eigenlijk het gehele seizoen is hij op alle disciplines (Buitenwater, Winkle Picker als Binnenwater) een serieuze titelkandidaat in 2022.
De grootste van de dag in de 2 vakken waren ook voor Jan en Peter.

Zie hieronder de dag uitslag en het tussenklassement na 2 wedstrijden.
Zie verder ook MENU > WEDSTRIJDINFO > 2022 Binnenwater totaaluitslagen