Fred Kwist wint derde Binnenwaterwedstrijd en voegt zich bij top van het tussenklassement.

Maandag, 4 juli 2022

4 juli 2022
Binnenwaterwedstrijd 3

Fred Kwist wist de derde Binnenwaterwedstrijd , gevist aan fort Sabina Henrica , op zijn naam te schrijven. Maar liefst 13.900 gram liet hij op de weegschaal zien. Hiermee nestelt hij zich voorlopig op plaats 2 in het tussen totaalklassement.
Jan Noordijk en Peter Tak zijn de andere toppers. Maar het totaalklassement laat zien, dat iedereen kort op elkaar zit en de titel is voor iedereen beslist nog geen gelopen race.
Ook pakte Fred de dagkanjerkoning met een brasem van 61 cm in het Fortvak, terwijl Jong Jongmans een nog grotere pakte met een brasem van 62 cm in het andere vak aan de Putkant. In tegenstelling tot vorige wedstrijd werd er beduidend beter gevangen aan de Putkant. En Wil Nuiten was hier de dagwinnaar met een totaalgewicht van 7.975 gram.
De laatste 3 wedstrijden vinden plaats na de zomerperiode in september.

Zie ook MENU > WEDSTRIJDINFO > 2022 Binnenwater totaaluitslagen.