Groot-Woudrichem naar finale

Vrijdag, 8 juli 2022

8 juli 2022
Clubkampioenschap 2022 SZWN

Afgelopen zaterdag was het 't Schietertje tegen Groot-Woudrichem voor het Clubkampioenschap 2022 van Sportvisserij Zuidwest Nederland. Het ging om een plaats in de finale in september en de wedstrijd werd gehouden aan het Wilhelminakanaal te Oosterhout.
Het Schietertje miste door omstandigheden een aantal wedstrijdvissers, maar alleen de eerste 5 telden van iedere vereniging. Dus
dat mocht geen excuus zijn. Groot-Woudrichem viste tactisch beter en Het Schietertje kwam aan het eind van de wedstrijd dan ook tekort. Groot-Woudrichem gaat door naar de finale en zal ongetwijfeld sterk voor de dag komen.