Jan Noordijk vist weer sterk.

Maandag, 15 augustus 2022

14 augustus 2022
Vrije Zomerwedstrijd 5

Jan Noordijk zit in een sterke "vangstflow.". Voor de tweede maal op rij won hij de vrije Zomerwedstrijd. Wedstrijd nummer 5.
Deze werd wederom gevist aan Fort Sabina Henrica. Hij won met net geen 10 kg. Namelijk 9.250 gram. Hoe kan het anders, de tweede sterke wedstrijdvisser in de vrije Zomerwedstrijden is Geert Frijters. Maar langzaam maar zeker wordt hij de Joop Zoetemelk bij het vissen. Oftewel eeuwige tweede. Dit keer met een mooie vangst van 7.525 gram. De top werd volgemaakt met Wil Nuiten gz, die ook heel goed zijn vis weet te vangen. Zijn vangst,  5.725 gram.