Piet Leest vist uitstekende wedstrijd met vaste hengel.

Maandag, 5 september 2022

4 september 2022
Binnenwater 4

Piet Leest kwam gaande weg de wedstrijd steeds beter op dreef. In de vierde Binnenwaterwedstrijd, gevist aan Fort Sabina Henrica, het club viswater van de Fijnaartse hengelsportvereniging Het Schietertje, kwam hij bij de weging op maar liefst 12.625 gram
Het was bijzonder lastig om de vis vandaag te vangen a.g.v. veel lijnzwemmers. Maar hij had uiteindelijk toch een vol leefnet met hoofdzakelijk  flinke brasems.  Tweede in gewicht vandaag werd Wil Nuiten gz, die ook uitstekend voor de dag kwam op een ander deel van het parcours met 11.500 gram. Gevolgd door Rien Nuiten met 9.600 gram. Kortom het was een prachtige vismorgen met over het gehele parcours tevreden gezichten aangaande de vangsten. Kanjerkoning van de dag in vak 1 werd Rien Nuiten met een brasem van 59 cm, en in het andere vak  Adrie Roks met een brasem van 58 cm. Hij was tevens in dit vak de dagwinnaar met 9.425 gram.
In het Tussenklassement blijft Jan Noordijk aan kop, maar de concurrentie hijgt hem in zijn nek. Met name Fred Kwist  en Wil Nuiten gz deden goede zaken vandaag. John Jongmans behoudt de leiding voor de Kanjerkoning.titel met een brasem van 62 cm.
Er volgen nog 2 wedstrijden, die uitermate spannend gaan worden.

Zie ook MENU > WEDSTRIJDINFO > 2022 Binnenwater totaaluitslagen.