Wil Nuiten pakt leiding bij Binnenwaterkampioenschap.

Dinsdag, 13 september 2022

11 september 2022
Binnenwater 5

Zie ook MENU > WEDSTRIJD INFO > 2022 Binnenwater totaaluitslagen.

Onderstaande foto:
Wil Nuiten, winnaar 5e Binnenwaterwedstrijd.

Het wordt een heel spannende ontknoping tijdens de laatste Binnenwaterwedstrijd a.s. zondag aan Fort Sabina Henrica.
Wil Nuiten pakte de dag-overwinning in de vijfde wedstrijd  met 10.900 gram, waar alleen Martin Kannekens met 9.375 gram nog enigszins in zijn buurt kwam. Adrie Roks werd met 9.000 gram derde in het dagklassement qua gewicht.
De grootste vissen van de dag waren 2 brasems. Rien Nuiten met een brasem van 39 cm en Martin Kannekens met een brasem van 56 cm. Rien Nuiten deed het ook uitstekend in het andere vak met 3.750 gram en pakte zodoende de volle 50 punten.
Wil drukte door zijn topklassering Jan Noordijk van de eerste plaats in het tussenklassement.

De eerste 4 in het tussenklassement zijn de grote kanshebbers op de titel Binnenwaterkampioen 2022.
Te weten: Wil Nuiten en Jan Noordijk met 196 punten en Fred Kwist en Rien Nuiten met 195 punten.
Kortom het zal een titanenstrijd worden. En de invloed van de weersomstandigheden zal zeker een rol gaan spelen.