Koos Tak vist uitstekende wedstrijd bij Winkle Picker kampioenschap

Maandag, 3 oktober 2022

2 oktober 2022
Winkle Pickerwedstrijd 4

Zie ook MENU > WEDSTRIJD INFO > 2022 Winkle Pickerkampioenschap totaal uitslagen

Onderstaande foto:
Koos Tak , winnaar 4e Winkle Pickerwedstrijd .

Wat een wedstrijd! De vis was onderweg naar een ander water, want de beten waren bijzonder schaars.
Toch was Koos Tak in staat wel de nodige grammen op de weegschaal te brengen. Namelijk 4.650 gram en daarbij ook nog eens de grootste van de dag, een brasem van 60 cm. In het tussenklassement steeg hij direct naar de vierde plaats.
In het andere vak was Rien Nuiten duidelijk de beste met een gewicht van 3.500 gram en hij pakte in zijn vak ook nog eens de grootste, een brasem van 58 cm. De top drie werd vandaag compleet gemaakt door Peter Tak met 1.200 gram. De overige deelnemers vingen bescheiden. Het werd ondanks de nodige bedenkingen vooraf wel een droge wedstrijd. En daar waren alle deelnemers weer blij mee.