Peter Tak maakt favorieten rol bij Winkle Picker kampioenschap waar.

Woensdag, 19 oktober 2022

16 oktober 2022
Winkle Picker eindstand 2022

Zie ook MENU > WEDSTRIJDINFO > 2022 Winkle Pickerkampioenschap totaal uitslagen.

Onderstaande foto:
Peter Tak, Kampioen Winkle Picker 2022

Peter Tak maakte in de laatste wedstrijd wederom een sterke indruk. Eigenlijk zoals het gehele Winkle Picker seizoen al.
Met slechts 3 verliespunten werd hij de onbetwiste kampioen Winkle Picker 2022.
Hij won 2 maal zijn en werd 4 maal tweede. Voor de einduitslag valt de slechtste wedstrijd af. Dus 147 punten.
Hij heeft vanaf wedstrijd 1 aan kop gestaan. Er werd gevist op verschillende wateren, Wilhelminakanaal, Numansdorp en Roosendaalse Vliet.

Nummer twee werd Jan Noordijk, die hem lange tijd kon volgen, maar uiteindelijk zijn meerdere in Peter moest erkennen.
En als derde eindigde Geert Frijters door een sterke reeks in de laatste vier wedstrijden. Adrie Roks had een wedstrijd gemist en pakte
de laatste wedstrijd mis, waardoor hij uit de top 3 viel en vierde eindigde. Net voor Rien Nuiten, die ook sterk viste in de laatste 4 wedstrijden.

Kanjerkoning werd Geert Frijters met een brasem van 63 cm.

Al met al een heel spannende Winkle Picker competitie met wedstrijdvissers, die allen een visje kunnen vangen.