Tony Neelen troeft alle favorieten af bij Buitenwaterwedstrijd.

Dinsdag, 25 oktober 2022

23 oktober 2022
Buitenwaterkampioenschap 6

Onderstaande foto:
Tony Neelen, winnaar 6e Buitenwaterwedstrijd .

De top 3 in het tussenklassement kon tijdens de 6e wedstrijd Buitenwater alleen maar toekijken hoe Tony Neelen de dagwinnaar werd met 203 cm. Harry Beck bleef op 173 cm steken, maar ving wel de grootste van de dag. Een wijting van 27 cm.
In het andere vak, was het een nek-aan-nek vangst tussen Jo Verhagen en Addie Roks, slechts 1 cm verschil 103 versus 102 cm.
Peter Tak moest vandaag genoegen nemen met 80 cm en zakte een plaats in het tussenklassement. Kortom er komen nog 3 wedstrijden, maar de kampioen is nog niet bekend.