Buitenwaterwedstrijden weer begonnen, Harry Beck gelijk op stoom.

Woensdag, 25 januari 2023

22 januari 2022
Buitenwater W1

Onderstaande foto: Harry Beck, winnaar 1e Buitenwater wedstrijd 2023.

Afgelopen zondag startte het Buitenwaterseizoen 2023 van Het Schietertje uit Fijnaart weer op.
De deelnemers hadden er zin in en met volle uitrusting werd over het strand naar de visstek gelopen.
De vangsten waren niet bijzonder goed, gezien de koude nacht. Maar zoals altijd, als er een vis wordt gevangen, dan komt er ook weer een winnaar uit de strijd. En het was geen onbekende. Harry Beck trok in de eerste wedstrijd de overwinning direct naar hem toe.
In het andere vak kwam ook een bekende naar voren, .....Peter Tak.  Addie Roks de regerende kampioen moest vandaag genoegen nemen met een nul vangst. Harry pakte ook de dagkanjerkoning met een schar van 28 cm.