Harry Beck, sterke start bij Buitenwaterseizoen 2023

Maandag, 27 februari 2023

26 februari 2023
Buitenwaterwedstrijd 3

Onderstaande foto, Harry Beck, winnaar derde Buitenwaterwedstrijd 2023.

Het Schietertje hield afgelopen zondag haar derde Buitenwaterwedstrijd 2023. De tweede wedstrijd had alleen maar nulvangsten op het scorebord gebracht, maar deze keer werd er weer bescheiden vis gevangen.
Harry Beck, die de eerste wedstrijd won, kwam nu ook weer als beste uit de strijd met 129 cm. In het andere vak was Marien van Helden op dreef en liet 108 cm noteren. Harry staat na 3 wedstrijden aan kop, gevolgd door Marien en Peter Tak. Het verschil tussen de eerste drie is slechts 1 punt, dus het kampioenschap is vanaf het begin weer uitermate spannend en ligt uiteraard geheel open. Want er zijn nog maar liefst 6 wedstrijden te gaan. Er tellen 7 van de 9 wedstrijden. Harry pakte ook de grootste van de dag met een vis van 29 cm.