Winkle Pickercompetitie 2023 gaat beginnen aan de Mark

Vrijdag, 7 april 2023

7 april 2023
Winkle Pickerkampioenschap 2023

Het Winkle Pickerkampioenschap 2023 gaat binnenkort, namelijk op zondag 23 april beginnen.
Er wordt de eerste 2 wedstrijden gevist aan de Mark bij Standdaarbuiten. Het parcours begint aan de zijde vanuit Fijnaart gezien.
Het is een aaneengesloten parcours, waarbij nummer 1 bij het viaduct staat. Vergeet niet je karretje mee te nemen.
Daar is ook het verzamelen voor de uitloting.

Het Winkle Pickerkampioenschap bestaat uit 6 wedstrijden. Telkens in clusters van 2 wedstrijden voor wat het parcours betreft.
De 3e en 4e wedstrijd vindt plaats aan de Roosendaalse Vliet en voor de 5e en 6e in het najaar wordt het parcours na wedstrijd 4 pas bepaald i.o.m. de deelnemers.