Fred Kwist laat deelnemersveld Memoriamwedstrijd 2023 alle hoeken zien.

Maandag, 22 mei 2023

18 mei 2023
Memoriamwedstrijd

Onderstaande foto: Fred Kwist, winnaar Memoriamwedstrijd 2023.

Aan de Roosendaalse Vliet werd op donderdag 18 mei de jaarlijkse Memoriamwedstrijd gehouden, georganiseerd door K.E.H.S.V. Het Schietertje.uit Fijnaart.
Er waren 24 deelnemers en hier en daar werd af en toe een mooie brasem gevangen. Echter een deelnemer sprong vandaag ver
boven het deelnemersveld uit. Namelijk Fred Kwist, die maar liefst 5 dikke brasem wist te verschalken met een totaalgewicht van 12.990 gram. Jan Noordijk maakte het succes voor het Schietertje compleet door de tweede plaats te pakken met een gewicht van 6.400 gram. De derde plaats tenslotte was voor Ad van Nijnatten van de Baroniesche Hengelaars uit Breda.met 5.350 gram.
Ook vielen er een aantal 0-vangsten te noteren. Onderstaand de totaal uitslag.