Koos Tak genomineerd en in de bloemen bij Sportvisserij Zuidwest Nederland

Vrijdag, 26 mei 2023

25 mei 2023
Nominatie "Vrijwilliger van het jaar"

Onderstaande foto: Koos Tak tijdens nominatie voor "Vrijwilliger van het jaar" bij Sportvisserij Zuidwest Nederland.

Koos Tak is donderdagavond 25 mei tijdens de Algemene Ledenvergadering van Sportvisserij Zuidwest Nederland bij de verkiezing "Vrijwilliger van het jaar" genomineerd. Tezamen met 7 anderen van de in totaal 61 aanwezige hengelsportverenigingen in Geertruidenberg werden zij in de bloemen gezet. De benoeming voor de Vrijwilliger van het jaar ging naar een andere vereniging.
Koos heeft hiermede ook de Hengelsportvereniging Het Schietertje op een geweldige manier uitgedragen. Meer info volgt.