Schoolvissen bij Het Schietertje Fijnaart zonnig en veel enthousiasme.

Zaterdag, 8 juli 2023

7 juli 2023
Jeugd Schoolvissen

Zie ook MENU >  FOTO´s > Jeugd 2023.

Onderstaande foto: De enthousiaste kinderen van de basisschool IBS De Fijne Aarde.

Hengelsportvereniging Het Schietertje uit Fijnaart organiseerde vrijdag het Schoolvissen samen met Sportvisserij Zuidwest Nederland, Sportvisserij Nederland en basisschool IBS de Fijne Aarde. Maar liefst 38 kinderen namen deel aan deze prachtige dag. De VISlessen waren opgedeeld in een theoretisch - en praktisch deel. In de ochtend zaten de kinderen geboeid te luisteren naar VISmeester Martijn. En in de middag mochten de kinderen zelf ondervinden wat het is om een hengel vast houden. De kinderen waren super enthousiast en genoten met volle teugen aan de waterkant. De begeleiding bestond uit de VISmeester en de VIScoaches van de Fijnaartse visclub.
Als er een vis werd gevangen, leefden de kinderen helemaal mee.
Na afloop werd een groepsfoto gemaakt en de kinderen kregen van de BOA van Sportvisserij Zuidwest Nederland een handig en leuk presentje mee. In samenwerking met Sportvisserij  Nederland mochten de kinderen ook een hengel meenemen.
De succesvolle dag werd afgerond met de uitreiking van de Basisdiploma's aan de juffrouw en de meester. Martin Kannekens van de afdeling Jeugdzaken bij Het Schietertje keek met de aanwezige VIScoaches terug op een zeer geslaagde Schoolvissen dag.