Fred Kwist zet zegereeks voort.

Maandag, 14 augustus 2023

13 augustus 2023
Vrije Zomerwedstrijd 5

Onderstaande foto :  Fred Kwist, winnaar 5e vrije Zomerwedstrijd.

Fred Kwist zit momenteel in fase van winnen en winnen en hoe. Hij schreef zijn derde Vrije Zomerwedstrijd bij de overwinningen aan Fort Sabina Henrica. Maar liefst 22.900 gram liet de weegschaal zien. De wedstrijd van vorige week nummer 4 was afgelast i.v.m. het slechte weer. Dus hij won er 3 van de 4 tot nu toe. Hij behoort ook tot de topfavorieten om het Binnenwaterkampioenschap 2023 binnen te halen, dat voor het 2e deel begin september gaat starten. Maar eerst nog vrije wedstrijd 6, a.s. zondag. Kees Verstraten en Wil Nuiten gz waren met respectievelijk 9.600 gram en 9.275 gram ook zeer goed op dreef. Over het algemeen genomen was de vangst fraai.
Er werden bij de overwegend brasem vangsten ook nog 12 blieken, een winde, een zeelt en een karper genoteerd. Kortom het was een mooie wedstrijd.