Peter Tak zet belangrijke uitslag neer.

Maandag, 16 oktober 2023

15 oktober 2023
Winkle Pickerkampioenschap 5

Onderstaande foto: Peter Tak, winnaar 5e Winkle Pickerwedstrijd.

Peter Tak deed belangrijke zaken tijdens de 5e Winkle Picker wedstrijd aan de Roosendaalse Vliet.
Een prachtgiebel van 48 cm bracht hem de dag overwinning en verstevigde hij zijn koppositie in het tussenklassement.
Fred Kwist en Peter Leest, die ook in de top vissen, wisten uitstekend bij te blijven en het zal a.s. zondag bij de 6e en tevens laatste wedstrijd van het seizoen heel spannend worden. Want deze drie hengelaars gaan vissen om de titel Winkle Pickerkampioen 2023.
Gerard Meeuwisse pakte met een brasem van 54 cm de dagtitel kanjerkoning.
In het andere vak kwam Adrie Roks uitstekend voor de dag en won zijn vak.
De wedstrijd gaf alle deelnemers de nodige kriebels, daar het water bezaaid lag met groenvuil, dat blijkbaar in de Roosendaalse Vliet was geloosd met hoog water vanuit de polders. Het was soms zo erg, dat de korf op het vuil werd gegooid en dus niet eens de bodem bereikte. Hopenlijk is dit a.s. zondag weer verdwenen.