Harry Beck geweldig op dreef, wint en aast op Buitenwatertitel 2023.

Maandag, 20 november 2023

het Schietertje
19 november 2023
Buitenwater, wedstrijd 7

Onderstaande foto: Harry Beck, winnaar 7e Buitenwaterwedstrijd.

Wat een wedstrijd, de zevende Buitenwaterwedstrijd 2023 stond in het teken van geweldige vangsten en minder goede vangsten. Het is wel duidelijk, dat Harry Beck zich niet gewonnen geeft in de strijd om de felbegeerde Buitenwatertitel 2023. Hij viste de sterren van de hemel. Liet weinig vis over voor de rest van het deelnemersveld en liet maar liefst 1.263 cm noteren.
Maar dat de strijd er ongekend scherp aan toe gaat is wel duidelijk als we nummer 2 van vandaag noemen. Peter Tak pakte 1.235 centimeters en in hetzelfde vak kwam Marien van Helden met 776 centimeters uit de bus.
Het andere vak werd gedomineerd door Addie Roks met 565 centimeters voor Giel Frijters met 379 centimeters.
Kortom nog 2 wedstrijden te gaan en de race is onvoorspelbaar hoe dit gaat uitdraaien. Een ding was vandaag  helder, zoals eerder gezegd. Harry Beck komt op stoom naar het einde van de competitie toe. Hij pakte ook de grootste van de dag met een wijting van 33 cm. Er tellen 7 van de 9 wedstrijden, dus bij de volgende uitslag, wedstrijd 8 valt de slechtste af. Spannend!