Eretitel Algemeen Kampioen 2023 voor Peter Tak

Donderdag, 14 december 2023

5 december 2023
Algemeen Kampioenschap

Onderstaande Foto: Peter Tak wint de eretitel Algemeen Kampioen 2023.

Het was weer een ongekende spannende ontknoping dit jaar. Voor de eretitel Algemeen Kampioen 2023, was het tot het einde van de diverse wedstrijden in de verschillende competities, die in aanmerking kwamen voor deze titel, een boeiende ontwikkeling.
Toch kwamen uiteindelijk in de laatste wedstrijden 2 hengelaars in aanmerking voor de eretitel. Fred Kwist en Peter Leest bleven lang in de eindstrijd bij, maar het ging helemaal op het eind tussen Marien van Helden en Peter Tak. Als je alle wedstrijdverslagen terugkijkt dit jaar, waren ze toch vaak heel sterk in de diverse wedstrijden. En ook regelmatig winnaar van een wedstrijd. Beiden zijn allround hengelaars en dat gaf de definitieve doorslag. Marien kwam slechts 1 punt tekort en dat betekent, dat Peter Tak  voor de tweede achtereenvolgende keer de Algemeen Kampioen is. De top 5 werd volgemaakt door Leen Hartvelt.