Marien van Helden wint 8e Buitenwaterwedstrijd en brengt Kampioenschap 2023 naar een hoogtepunt.

Dinsdag, 12 december 2023

10 december 2023
Buitenwaterkampioenschap W8

Onderstaande foto: Marien van Helden, winnaar 8e Buitenwaterwedstrijd

Marien van Helden pakte weer een dag overwinning bij het Buitenwaterkampioenschap 2023. Bij de 8e wedstrijd werd het een felle strijd, daar de vangsten uitstekend waren. Het weer was enigszins van invloed, daar een aantal vissers niet van huis gingen.
Maar het mocht de pret bij de aanwezige hengelaars niet drukken. Want op het einde waren de twee vak winnaars
Peter Tak en Marien van Helden, waardoor ze 50 punten aan hun klassement konden toevoegen.
De dag kanjerkoning was voor Giel Frijters met een wijting van 26 cm.

De laatste wedstrijd zal de uiteindelijke beslissing gaan brengen wie zich Buitenkampioen 2023 mag gaan noemen. en daar er maar 7 wedstrijden tellen van de 9, zal het pas echt duidelijk zijn in de allerlaatste minuut.
Vooralsnog ligt Peter Tak slechts 1 punt voor op Marien van Helden voor de eindwedstrijd begint.
DE top 3 zit kort op elkaar