Het Schietertje presenteert beleidsplan naar 2030.

Maandag, 22 januari 2024

21 januari 2024
Beleidsplan 2030

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 21 januari 2024 heeft het bestuur van de Fijnaartse hengelsportvereniging  Het Schietertje  in de Graanbeurs haar beleidsplan  "K.E.H.S.V. Het Schietertje en haar toekomst naar 2030"  aan de aanwezige leden gepresenteerd.

De leden waren heel enthousiast over hetgeen, dat gepresenteerd werd door de voorzitter Reinier Reijnders.
En vonden het uniek, dat het bestuur zo'n totaalbeeld over de vereniging heeft gemaakt.

In de komende jaren betekent dit, dat er een richtlijn ligt, die gevolgd kan worden om de vereniging sterk te houden.