Peter Tak nu al in topvorm bij Buitenwaterkampioenschap.

Dinsdag, 20 februari 2024

18 februari 2024
Buitenwaterwedstrijd 2

Wilt u meer over de afgelopen jaren weten, kijk dan altijd onder MENU > Actueel > Nieuws!

Onderstaande foto: Peter Tak, winnaar Buitenwaterwedstrijd 2.

De tweede Buitenwaterwedstrijd is afgelopen zondag weer vervist. De vangsten waren iets minder dan in de eerste wedstrijd, maar
toch werd hier en daar de nodige vis gevangen. Peter Tak liet zien, dat hij graag zijn Buitenwatertitel van 2023 wil prolongeren.
Hij won overtuigend de tweede en de concurrentie heeft het moeilijk om hem te volgen. Toch zijn er voldoende
kandidaten om de komende wedstrijden hem het vuur aan de schenen te leggen.
Marien van Helden, die de eerste wedstrijd moest missen, meldde zich ook weer aan het front en pakt eveneens 50 punten in het andere vak. Tony Neelen ving een zeebaars van 28 cm en was de kanjerkoning van de dag.
In het algemeen tussenklassement wordt Peter Tak kort gevolgd door 2 oud-kampioenen. Giel Frijters en Harry Beck.
Er tellen 7 van de 9 wedstrijden voor het eindklassement.