Peter Tak en dat is drie-op-een-rij.

Maandag, 26 februari 2024

25 februari 2024
Buitenwaterwedstrijd 3

Mocht u meer willen zien over de laatste jaren, kijk bij MENU - Actueel - Nieuws.

Onderstaande foto: Peter Tak, winnaar Buitenwaterwedstrijd 3.

Peter Tak. Dat is 3-op-een-rij gewonnen wedstrijden Buitenwater.  De visvangsten bleven bescheiden vandaag , maar Peter sprong er toch weer boven uit. Alhoewel in het andere vak zijn directe belager Marien van Helden van seizoen 2023 hem qua punten wel bij bleef. Weliswaar heeft hij 1 wedstrijd minder gevist, maar er vervallen twee wedstrijden aan het einde van het seizoen. Kortom de weg naar de felbegeerde titel is nog heel lang. Giel Frijters pakte de dag kanjerkoning. Een mooie bot van 33 cm. Het belooft nog een spannend Buitenwater seizoen te worden.