Het Schietertje vertelt over de succesvolle jeugdontwikkeling tijdens regiobijeenkomst Sportvisserij Zuidwest Nederland

Vrijdag, 22 maart 2024

Het Schietertje
20 maart 2024
Jeugdontwikkeling regio bijeenkomst SZWN

Onderstaande foto:
Martin en Annemieke Kannekens over de succesvolle  jeugdontwikkeling  Het Schietertje tijdens regio bijeenkomst SZWN.

Op verzoek van Sportvisserij Zuidwest Nederland waren Martin en Annemieke Kannekens van de Fijnaartse hengelsportvereniging Het Schietertje aanwezig tijdens een regio vergadering. Deze vond plaats op woensdag 20 maart j.l.  in het clubhuis van de Tilburgse hengelsportvereniging K.E.H.S.V. De Ruischvoorn. In een overvolle zaal met vele bestuursleden van de diverse verenigingen uit de regio
werd de succesvolle jeugdontwikkeling  van het Schietertje toegelicht door Martin en Annemieke. Een onderwerp, dat vele
visverenigingen op de agenda hebben staan, maar waar ze vaak geen raad mee weten hoe een plan om te zetten naar de praktijk.
Het werd een boeiende bijeenkomst en vele vragen kwamen naar voren. Belangrijke onderdelen waren: "Hoe bereik je de jeugd?"
"Een wedstrijd benaderen als een sociaal evenement" en "Welke partijen ondersteunen Het Schietertje bij een organisatie?".
Kortom de visvereniging Het Schietertje, die in haar meerjaren-beleidsplan tot aan 2030 de jeugd een belangrijk podium geeft, liet deze avond zien, dat met een juiste instelling en voortdurende inspanningen veel bereikt kan worden. De aanwezigen in de zaal waren dan ook heel tevreden met deze interactieve bijeenkomst.