Rinus Janssen is terug. Hij wint met overmacht 1e Winkle Pickerwedstrijd.

Maandag, 15 april 2024

14 april 2024
Winkle Picker wedstrijd 1

Onderstaande foto: Rinus Janssen, winnaar 1e Winkle Picker wedstrijd.

Rinus Janssen moest de Winkle Picker competitie 2023 verstek laten gaan, maar bij de eerste wedstrijd, gevist aan De Mark
, liet hij zien, dat hij dit seizoen voor een topklassering wil gaan.
Met bijna 6 kg meer vis dan nummer twee, zette hij een prachtige dag-overwinning, 9.650 gram, neer. Tevens pakte hij de dag-kanjerkoning met een brasem van 57 cm. In het andere vak waren er twee gelijk, namelijk Geert Frijters en Maikel Otto met 3.900 gram.
In de rangschikking beginnen deze drie met 50 punten. Het is een stevige competitie om kampioen te worden, want de opkomst was groot. Bij de puntentelling zijn er 2 vakken, iedere wedstrijd opnieuw een vrije loting en vissen op verschillende wateren.
Kortom de Winkle Picker competite is weer begonnen bij Het Schietertje uit Fijnaart. Het zal spannend worden, dat is nu al duidelijk.
Zondag a.s. zal de tweede wedstrijd aan de Roosendaalse Vliet worden gevist.