Fred Kwist goed op dreef.

Zondag, 30 juni 2024

30 juni 2024
Binnenwater 2

Onderstaande foto: Fred Kwist, winnaar tweede Binnenwaterwedstrijd 2024.

25 gram meer dan vorige week. Dat ving Fred Kwist bij de tweede Binnenwaterwedstrijd 2024. Met een totaal van 6.375 gram won hij ook de tweede Binnenwaterwedstrijd. Door deze uitslag voert hij het tussenklassement aan met de volle 100 punten. In het andere vak won Kees Verstraten met 4.350 gram. Hij was vorige week verhinderd, waardoor hij in het tussenklassement nog een bescheiden plaats heeft. Wel pakte hij een brasem van 63 cm. En staat daarmee bovenaan voor de Kanjerkoning titel.
De derde wedstrijd aan Fort Sabina Henrica vindt a.s. zondag plaats.
Dan worden ook de sectoren weer getrokken voor de 4e competitiewedstrijd, die na de zomervakantie zal worden gehouden.