Vispas 2020

2018 zit er nog lang niet op, maar de voorbereidingen voor VISpas 2019 zijn al in volle gang! In november worden de eerste passen al het land in gestuurd naar de verenigingen en sportvissers en vanaf begin december kun je de VISpas online bestellen via www.vispas.nl.
Wil je er zeker van zijn dat je de VISPas op tijd binnen hebt? Zorg dan dat je tijdig je contributie aan je hengelsportvereniging overmaakt, of maak gebruik van de automatische incasso van je vereniging.
Bij de sportvissers die een machtiging hebben afgegeven, wordt begin november het bedrag voor VISpas geïncasseerd. De sportvissers die geen machtiging hebben afgegeven maar voor acceptgiro hebben gekozen, zullen deze half november per post ontvangen. Als je vóór 2 december betaalt, heb je je de VISpas nog voor het einde van dit jaar in huis.

Vanaf december 2018 kunt U weer online een vispas bestellen via onze website.